Philips DS3000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS3000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Patri009 13-11-2010
Geschreven voor: Philips DS3000

Verrassend goed geluid! Wij hebben hem voor op het nachtkastje gekocht.
Mooie strakke vormen en kleuren.
Met de fidelio app heeft ie prima mogelijkheden.
Alarm per dag in te stellen met elke dag een ander geluid of muziekje en foto.

Verder past de iPhone 4 WEL in tegenstelling tot informatie op Philips site ed.
Voor in de woonkamer/ keuken gaan we een van de grotere broertjes kopen.

peet07 14-09-2010
Geschreven voor: Philips DS3000

Deze speaker is bijzonder geschikt voor op een bureau, naast het bed, of ergens op een plankje in een niet al te grote ruimte. De geluidskwaliteit vind ik ruim voldoende voor een speaker in deze prijsklasse. Verwacht geen ruimtelijk geluid, zware bassen of hoge tonen, nee deze speaker beperkt zich tot het midden/laag, maar doet dit wel behoorlijk, zonder enige wanklank. Het oog wil ook wat, ik vind het een echt mooi ding. Er kunnen ook batterijen in, dat is ook een plus.

wouter3 15-07-2010
Geschreven voor: Philips DS3000

Bij de aanschaf van een nieuw dock voor mijn iphone had ik drie voorwaarden:

De gsm van de iphone moet aan kunnen blijven staan, dus het dock moet afgeschermd zijn voor gsm signalen om raar gepiep te voorkomen.
De dock moet in de huiskamer kunnen staan, dus moet er mooi uitzien.
De dock moet ook portable zijn, dus met iets van een accu kunnen werken.

Er zijn erg veel docks die hier aan voldoen, maar met name op de vormgeving heeft Philips mijn inziens een fantastische prestatie afgeleverd. Mooi, klein met een strakke vormgeving.
Zoals genoemd inderdaad geen last van storende signalen. De geluidskwaliteit vind ik prima, hoewel deze lastig is te beoordelen als je geen directe concurent ernaast hebt staan.
De iphone wordt uiteraard opgeladen maar begint niet direct met spelen als je deze in de dock zet, dat vind ik wel fijn.

Om het meeste uit het dock te halen is het noodzakelijk de gratis fidelio app te installeren. Dan heb je de beschikking over een equalizer en een klok als screensaver.

Het enige wat ik er graag bij zou willen zien is een afstandsbediening. Deze zit echter alleen bij de duurdere fidelio docking stations.